14 Haziran 2013 Cuma

Nasılsınız?...Bugünde isimli yastıklarımı yayınlıyacağım isme özel sipariş üzerine hazırlanmıştır..İçerisinde boncuk silikon kullanılmıştır..Umarım beğenirsiniz :)




Herbir parçası ayrı ayrı elde dikilmiştir yastıklarda kıyafetlerde fazlaca kullanılacak eşyalarda tekstil yapıştırıcısı dahi kullanamıyorum aslında tekstil yapıştırıcısı çok sağlam ama ne bileyim bana sanki çıkacakmış gibi geliyor dikince içim rahat ediyor :) kendime eziyet etmeyi seviyorum sanırsam..




Yapım aşamalarındanda birkaçkere göstermek istedim...Hadi şimdide paketlenme aşamasına geçelim :)

Elimde bulunan parça perdelik kumaşlardan torba hazırldım daha sonradanda başka eşyalarını koyabilsin diye ağız kısmına büzgü yapıp kurdela ile bağladım çok da şık oldu ne dersiniz.... :) İyi hafta sonları diliyorumm..

2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Siz de blogda yenisiniz galiba takibe aldım sizi bana da beklerim :) http://benimyaraticidunyam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. EVET DİLARA HANIM COK YENİYİM VAKİT AYIRMAK GEREKİYOR CİDDEN BAKALIM YAZMAYA ÇALIŞIYORUM.BENDE SİZİ TAKİBE ALIYORUM.TEŞEKÜRLER GÜZEL PAYLAŞIMLAR

    YanıtlaSil