19 Ocak 2014 Pazar

Salonlarınızı şenlendirecek kırlentler(sipariş)


 Merhaba arkadaşlar...Yeni duyduğum çok çok güzel bir söz ile başlamak istiyorum yazıma ama çok hoşuma gitti...
 
      AŞK gemisi batmışsa...Fatih gibi gemini karadan sürdürmeyi bileceksin....

nasıl ama yahuuu gerçekten orada aşk mecazi anlamda yılmak,usanmak, pes etmek ,çabuk vazgeçmek,yok yok olmamalı savaşmayı bilmeliyiz her konuyla en önemli mutlu olmayı,şükretmeyi,herzaman bulunduğumuz durumdan daha aşağılara bakmalıyız yoksa mutlu olmammız biraz zor,,,ümitli ve mutlu,şükürlü insan olabilmek ümidi ile... :)

Sırada kırlentlerim var yapım aşamalarındanda biraz paylaştım..büşra hanımın salonundan da birkaç foto rica ettim bana gelir gelmez onuda paylaşacağım..









SEVGİLER...

11 yorum:

  1. Canım bayılıyorum yaptıklarına, eline sağlık bunlar da süper :) Pembeler insanı mutlu etmeli bak ben oldum sen de mutlu ol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sağolasın nebihancım bende senin paylaşımlarına bayılıyorum...hepimiz mutlu olalım...

      Sil
  2. Great blog)!Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler havvacım...

    YanıtlaSil
  5. Canım paylaşımlarını çok beğendim izleyicler gatgetini tekrar yapılandır seni izlemeye alamadım.. Sadece blog adına bir iki nokta koyacaksın o kadar.. Anasayfamda seni izlemeye aldım.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine hanımcım evet daha yeni görüyorum ama nasıl düzelteceğimi bilemedim...

      Sil
  6. Bardzo piękne i eleganckie. Pozdrawiam z Polski. Ala

    YanıtlaSil